Dagens ris och ros

2009-08-13 16:06:20 » Allmänt

Ris:
Fy faaaan för att gå till banken och tacka vet jag internetbanken! Idag skulle jag gå till banken och lösa ut pengarna från skatten som jag fått på ett utbetalningskort. Jag kan inte räkna upp alla som blivit chockerade över fotot på mitt körkort och undrat om det verkligen är jag - med detta i åtanke så blir jag väldigt grinig över hur lätt det är att ta ut pengarna med sitt körkort men hur svårt det är att sätta in dem direkt på sitt konto!! Nä för då måste det fyllas i papper hit å dit!


Ros:
Äntligen har ICA förstått att "tunna skivor" konceptet inte fungerar bra som pålägg när varenda skiva sitter ihop med de andra så att det istället blir "tjocka skivor" man sätter på mackan. Bort med Pärsons och alla andra dåliga märken och fram för ICAs egna "tunna skivor". Perfekta skivor precis så som förpackningen utlovar.

3 kommentarer
Linn
2009-08-13 17:45:27

Nämen Johanna, man anmäler ju sitt kontonummer till skatteverket så sätter de in pengarna där när de kommer =) inga papper behövs :)


Admin
2009-08-13 19:05:30 » http://laprinzessa.blogg.se/

Jo precis det är så man ska göra. Men när man byter bank så hänger ju inte det nya kontonumret med ;)


Virre
2009-08-14 12:33:07

Det är gött med Ilandsproblem!!!! :-)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: