Thaimassage

2009-04-23 21:57:53 » Allmänt
Idag har jag provat Thaimassage i Sverige. En kompia till oss sa att det inte skulle göra lika ont på detta stället som det gör när man tar massagen i Thailand (för där gör det ooont) men oj vad han hade fel! Antingen så klämde hon väldigt hårt på mina vader eller så behövde de tryckas till...för jag orkade knappt hålla ut ;p Menjag tror nog att det gjorde gott för när jag tränat det sista så har det lixom känts som att jag aldrig lyckats strecha vadmusklerna tillräckligt.


Anledningen till varför jag gick dit var för att jag ville att hon skulle trycka till smärtan på högersidan av nacken (ja jag är en kontorsråtta). Tror att lite av det onda även kunde berott på att jag bar på en tung väska på högeraxeln varje timme av dagarna i Dubai.  Nu så här efteråt så känns inget ont och det känns bara bra :) Jag luktar gott av alla oljor *hihi* Kändes skumt att ligga därinne på madrassen när hon hade säkert 4 lärlingar omkring sig som skulle lära sig att massera. Ingen av dem höll tyst så det tjattrades på Thai typ hela tiden *asg* Språket blev en skum kombi tillsammans med Lugna Favoriter på radion på svenska...för sist man tog en Thai-massage var i en bambuhydda på stranden i solnedgången *aaaaaaa*




Thaimassage och Facemassage på Koh Chang.



2 kommentarer
Virre
2009-04-24 07:26:43

Hoppas i alla fall att det gjorde nytta! Lite konstigt att det ska göra så ont?


i våran lilla vrå
2009-04-24 11:02:13 » http://cettciliasklotter.blogg.se/

trevlig blogg




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: