Något positivt på en tisdag

2008-09-09 22:31:21 » Allmänt

För det första så måste jag gratulera Virre som fyller år idag - 26 tydligen enligt chefen ;p Men jag ska inget säga, man avslöjar ju inte en kvinnas ålder ;) Tänka sig att det kom ett blombud idag till jobbet! Blommorna var naturligtvis från hennes sambo - så sött ju =D

Grattis även till Emelies sambo Jesper som klarade sin uppkörning idag! Håller dessutom tummisarna för honom imon på hans intervju för Gymvärd på Friskis.

När jag kom hem idag så var det bara att börja plocka upp alla 83475893475929 miljoners äpplen/plommon/päron som har trillat ner på 3 dagar. Eftersom vi kom hem sent igår så blev det inget plockat så det blev desto mer idag - gosh kändes som att jag plockade i en timme! Fyllde iaf typ 4 kassar!

När jag gick runt huset och plockade upp frukt på marken så såg jag till min glädje att gräset som vi sått har börjat växa *tjohoo* Tänk att det fungerar :) Nu ser det ju lite smått töntigt ut där vi inte har sått (läs: där vi ska anlägga trädäck till våren) så vi ska nog så gräs där med så det kommer se snyggare ut under tiden.

Ni som har förstått att vi varken har telefoni/bredband vet att det är ganska störigt! Jag har ringt gaaaaanska många ggr till Glocalnet det sista av olika anledningar, men främst för att de lovar starta upp det och sen inte gör det - å då blir jag sur! Idag verkar det dock ha startats upp för nu kan jag surfa hemma. Telefonen är dock död fortfarande. Grrr!

Jeje, nu har jag precis kommit hem från Friskis och lagat mat så nu blir det att göra sig iordning för natten och sedan sussa - det ska bli gott.

Natti på er.

1 kommentarer
Linn
2008-09-10 20:34:13 » http://lbmc.blogg.se/

Kul att erat gräs har börjat växa. gör du du äppelmos och päronmarmelad och massa sånt nu med all din frukt?? :) flera vuxen poäng då ;)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: