Dagens roligaste

2008-09-10 21:58:40 » Allmänt
Idag skulle min lillasyster Emelie och hennes sambo Jesper åka och vaccinera sig (Twinrix). Lite innan de ska vara där får jag ett sms där hon undrar var man tar sprutan. Utan att tänka börjar jag svara på sms:et som börjar "I arm..." men så suddar jag ut det och börjar på nytt.

Istället skriver jag "Rätt i skinkan!" och smockar iväg det till henne...man måste ju få skoja lite!

Hon skickar snabbt tillbaka ett sms som lyder "Fan va pinsamt! Jag trodde inte på Jesper..."

Vid det laget har jag världens största smile! Så jella klockrent det kan bli *hahaha* inte visste jag att han hade tänkt samma ;p Men hon e söt Emelie som säkert tog på sig sina finaste trosor! *asg* =D
2 kommentarer
Fluffet
2008-09-11 10:32:58

youtube ;) så jag missade inte så mycket :p



Stackars lillasyster btw ;)


Emelie
2008-09-11 11:03:20 » http://tenshii.blogg.se/

Ärligt så bytte jag både byxor och trosor.. :P

Petra fick panik i bilen när jag talade om det för henne.. och när det kommer ut en gubbe som ska vaccinera oss blev det lite nervigt, fram tills sköterskan sa att det va i armen.. puhh



Så.. hämnden är ljuv! :p




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: