5 KG VINBÄR

2008-09-01 10:56:58 » Allmänt
Guuuu'va vi grejjar mycket hemma! Och jag som trodde att Älsklingen verkligen inte hade något som helst tålamod med att få en specifik sak klar. Jag trodde ju även att han tröttnade väldigt snabbt...så har det iaf varit förut - när vi bodde i lägenhet för han har aldrig orkat med i mitt energiska tempo... Men oj vad fel jag hade! Har upptäckt en ny sida hos min älskling som jag faktiskt aldrig har sett förut vilket gör mig så glad för nu ser jag att han trivs med sin tillvaro och att han mår mkt bättre än förut *pussar på*

Me loves Fredrik <3

Igår fortsatte vi arbetet ute i trädgården - vi har tydligen varit ute och grejjat så mkt att grannen sa:
-"Ni gräver lite varstans ni" ;p

Snart har vi gått runt hela huset och rensat bort det som vi inte vill spara, "bara" några buskar till som vi får fundera lite på vad vi ska göra med. Vi snyggade till på sidan som vetter mot scoutlokalen så nu finns det inte längre några vinbär för småbarnen att äta av eftersom vi plockade av allt - 5 kg blev det som vi nu har fryst in som man kan göra paj av =D

Eftersom vi grävt så mkt på olika ställen så har vi även sått nytt gräs, får hoppas att det tar sig bara.
I veckan ska vi nog försöka få bort mossan i övriga gräsmattan ;p

Om det har blivit någon mer fika? Jo då, Emelia kom förbi en snabbis igår och drack kaffe efter att hon pallat "lite" äpplen =D Synd att ja inte kan ladda upp bilder hemifrån för ja har några riktigt snygga på en heting i ett äppelträd *hehe*
Puss på dig!
1 kommentarer
Anna
2008-09-01 11:39:18

Min moster trodde tydligen att mamma berättade vad som hänt då hon var hos frisören.. Att en kille sagt så till frisören... Fattar du nu? ;p




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: