Jag fick biljetter

2008-10-24 19:05:00 » Musik

Tjohoo! Jag fick biljetter till Melodifestivalen 2009 i Göttteborrg!! :O Parkett till och med *weeee* Jag och Fredrik ska gå med min jobbarkompis Virre och hennes Ulf, kommer bli såå kul! Känns som ja e helt i extas, Mello e ju typ d bästa som går på TV =D Fast nu blir det i verkligheten. ...och ni som säger att Mello e töntigt kan ju gå och lägga er igen...för jag vet att ni tittar bara att ni inte vågar erkänna ;p Alla tittar!

Ett tag trodde jag aldrig att jag skulle få helg...ett komplicerat ritnings-utskick höll på att förstöra början på helgen...men jag kom hem iaf... Vi håller tidplanen i varje fall å det är ju bra!

Nu är det en timme kvar till Idol, som också är ett superprogram på TV. Alice är helt klart min favorit!

På tal om super-program så har ju nya säsongen av Prison Break börjat på TV igen som jag bara ääälskar! Det är ju världens bästa serie! Tack Virre för att du spelade in det åt oss. Hmmm, vi måste verkligen köpa Boxer snart...inte kul att bara ha SVT:s utbud *asg*

Virre ska förövrigt åka till Barcelona imon och stanna där en vecka! Nä då, jag är inte alls avis *blink blink* Jag förväntar mig att du är brunare än mig när du kommer hem igen. Kram på dig!

Jag är jätteglad över att jag har så många fina vänner - tex alla ni som skrivit kommentar på föregående inlägg. Jag läser era bloggar med (ni som har) och följer er med intresse.

Sist men inte minst så vet jag ju fortfarande inte vem som bor i USA... Men jag Vet att det är ngn i San Francisco som läser min blogg... Likaså är det någon i Nossebro...och vem är du? Om man skulle säga så här då...låt säga att jag skulle lösenordsskydda min blogg, vem skulle vara intresserad då att få lösenordet?? (sug på den ni)

0 kommentarer


« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: