Idol just nu

2008-10-02 21:32:49 » TV

Känns inte Idol lite småtråkigt just nu. Läste på Aftonbladet att man tappar ungefär hälften av sina tittare till det momentet som är denna veckan men jag är faktiskt inte förvånad. Juryn pratar om att man i år har hittat det bästa startfältet någonsin, men jag tycker att det känns ganska mellanmjölksaktigt.

Ta till exempel killarna...finns det egentligen någon som man gillar sådär lite extra mycket? Nje, faktiskt inte. Däremot tycker jag att Rock-Robin är helt ok och jag hoppas att han kommer gå långt. Kevin hamnar på min plats nr 2 på killistan.

Tjejerna då? Många har säkert Anna som favorit, men jag tycker att hon har visat en ganska tråkig sida den här veckan. Och vad hände egentligen under gårdagen när Linda fick åka hem och både Yasmina och Jenny fick stanna kvar. Hmmm....

Jag har hittat en ny favorit och det är Alice! Hon är inte bara sockersöt utan hon är ju helskön och jätteduktig :) Sen håller jag en extra tumme för Sephide.

Over and out från mig och Tessan *mjau*

1 kommentarer
Hanna
2008-10-03 10:10:27 » http://hyunmee.se

Att Linda fick åka hem var helt rätt, hon var sååå booooring! Har dålig koll på killarna men jag håller med om att Alice är duktig! Anna är inte så bra som man kunde tro när det kommer till kritan.. Och, som du säkert redan räknat ut håller jag på Sepideh! ;p




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: