Höst på trappan

2008-10-25 18:04:39 » Inredning
Idag fick vi ett ryck och åkte till Granngården och Blomsterhallen. Med hem fick vi massa fågelmat och såna där trevliga behållare där fåglar kan sitta och äta. Nu när vi har tänkt efter så kanske vi inte kommer få så många fåglar till framsidan, där vi har hängt upp det, eftersom det ju är där Tessan ständigt sitter och väntar på att få komma in... Vi får se hur det går *hihi*

Vi passade även på att löpa gravblommor och gravljus och åkte med det till kyrkogården. Det var min Farfar, min fadder och Fredriks Morfar som fick varsin.

Visst blev det höstigt och fint på trappan när jag köpte med blommor och minipumpor hem och gjorde ett eget arrangemang :) Nu saknas bara en fin lykta...




4 kommentarer
Anonym
2008-10-26 18:44:24 » http://annskipannski.blogg.se/

Jättefint!


mia
2008-10-26 22:07:18

urtjusigt!

vad duktig du är!


mia
2008-10-27 13:53:26

det låter som en utmärkt idé! vi kommer ju ha inflyttningsfest senare i år, då får ni komma!

jag går nog på festen tror jag, pratade med helen senast igår och hon skulle gå och det var så längesen jag träffade henne. så egentligen går jag bara för hennes skull, vilket är helt sjuk egentligen.


Anonym
2008-10-27 17:28:55 » http://annskipannski.blogg.se/

Torkat blod? Palt består av potatis,kornmjöl, vetemjöl, salt och fläsk. mumsfilibabba

Går faktiskt inte beskriva hur det smakar. Med smör är det kalasgott!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: