Dagen är räddad

2008-10-28 18:00:31 » Musik

Igår kväll när jag hade lagt mig för att sova kom jag på "faaaN, jag har ju inte hämtat ut Mello-biljetterna!!!!!" PANIIIK! Sista dagen att hämta ut dem var igår nämligen...så jag blev smått ledsen (läs: hysterisk) när jag insåg att vi inte skulle få se Melodifestivalen live nästa gång heller :(

Fredrik (smarthead) kläcker (en typisk manlig kommentar) "men det var väl klantigt"... Detta manliga släkte *hmmm*

Idag när jag kom till jobbet så försökte jag en rövare att ringa till Folkets Hus för att höra om mina biljetter hade släppts till någon annan eller om de fanns kvar...och helt sanslöst så hade de ännu inte gått ut till försäljning! Jag ringde kl 8 och jag tror att de skulle släppas åter kl 9 *puh* Telefonisten sa att om jag kom med en gång så kunde hon skriva ut dem till mig så att de fortfarande skulle vara mina, och jag blev såååå glad =D

Scchhhh....säg inget till Virre!!! ;p

3 kommentarer
mia
2008-10-28 22:55:43

ibland ska man ha tur ;)


Hanna
2008-10-29 15:33:28 » http://hyunmee.se

Vilket flyt! :) Dumt att man ska behöva hämta biljetterna. Sånt där borde väl kunna skötas helt elektroniskt nuförtiden?


Virre
2008-10-29 19:05:13

o vi har ju inte betalat....maila kontonumret!!! annars kanske vi inte får följa med???




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: