Äckel spindel

2008-10-21 18:15:03 » Allmänt
Konstigt det där hur en motorsåg kan vara så macho! Peter: du får väl komma förbi och leka med den en kväll (när inte jag är hemma) *haha* ;)

Nu till något skitäckligt - jag hittade en bautaspindel på toaletten!!! Fy fan va äckligt! Jag tyckte jag såg ngt svart bakom en toarulle och när jag kikade där så HOPPADE spindeln in bakom en handduk!!! *skriker* Det var ingen liten sak och heller ingen tanig "långben" utan en riktigt Stor och fet spindel *hugha* Jag hämtade pinnen som vi fäster sandpappret på (när vi slipar) och började lyfta ner handdukarna på golvet en efter en...försiktigt... Fasen, man tycker ju att det rör sig överallt just då och att det kliar lite varstans =/ Till slut letade jag fram den varvid den HOPPADE ner på golvet - PANG så slog jag till den och så var den i spindelhimlen. Rätt åt den när den bryter sig in i mitt hus :(

Fy faan för spindlar!!
6 kommentarer
Anonym
2008-10-21 19:02:47

jaha! är det så man gör ;)

ska du på klassträffen?


mia
2008-10-22 06:40:16

ja jag ska absolut gå. hoppas att det är många utav dom som jag vill träffa som kommer. skulle ju faktiskt vilja träffa dig. prata på riktigt om du förstår vad jag menar =) anders har inte bestämt sig ännu. han vill inte gå om inga av dom han brukar umgås går.


Anonym
2008-10-22 07:57:57

ja det kan man väl titta på ;)


maria
2008-10-22 07:58:27 » http://zigmagirl.blogg.se/

ja det kan man väl titta på ;) för din skull


maria
2008-10-22 08:02:53 » http://zigmagirl.blogg.se/

Vi kommer på en gång.... .;)

Så kan ju Fredrik få leka på lekplatsen igen


Virre
2008-10-22 08:14:26

jaja då vet jag vems fel det är att det regnar så väääldigt mycket nu då! skäms johanna!!!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: