Fy fan för smitare

2008-05-21 13:08:51 » Allmänt
Imorse när jag cyklade till jobbet så hörde jag ett sorts gnissel så jag vände mig om för att titta vad det var - då såg jag en äldre person i bil försöka ta sig ur sin fickparkering längs gatan. Tydligen trodde personen inte att det var ngn som såg/hörde! Personen hade kört på bilen bakom när denne skulle backa ur fickan så att bilarna hade gnidits mot varandra och det antagligen hade blivit långa märken på bägge bilarna. Jag trodde ju naturligtvis att personen i ärlighetens namn skulle gå ur bilen och reda ut sin skit som personen försatt sig i - men NEJ! Personen hoppas att ingen bryr sig och kikar oroligt omkring sig innan personen kör vidare. SMITNING! Jag blir så arg!! Även vi har en repa på vår bil som ngn jävla idiot har lämnat efter sig utan att meddela sig...så ja vet hur surt det är! Jag hade ju naturligtvis hoppat av cykeln och gett denna världens utskällning om det inte var så att jag var på väg till jobbet och inte ville komma försent...

Idiot!!
0 kommentarer


« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: