Indiana Jones på bio

2008-06-22 16:59:42 » Film
Nu har även jag sett den - senaste Indiana Jones filmen. Ni tjejer undrar säkert varför jag inte hellre gick på Sverigepremiären av "Sex and the City", men ärligt talat så har jag inte sett ett enda avsnitt av serien mer än små snuttar och det är inget som har fångat mitt intresse.

Hur som helst så är ju Harrison Ford ganska gammal just nu vilket syntes tydligt i hans ansikte. Vet inte vad jag hade förväntat mig, men under skedde ju med gamla Arnold Schwarzeneggers kropp inför uppföljaren till T2 så kanske hade jag förväntat mig ett ansiktslyft? Som tittare förstod man även ganska snabbt att han inte skulle göra en till film för rollfigurerna sa typ till varandra "vi är ju inte 20 längre" plus lite annat (vill ju inte förstöra för er som inte sett den). Men som de tidigare filmerna så var även denna lite småfyndig så att man fick skratta lite. Dessvärre var den inte lika bra som de tidigare.

Betyg: 3 toasts av 5 möjliga.




För att citera en kvinna i biljettkön framför mig  "jag trodde inte att Midsommardagen var en biodag" så blev även jag lite förvånad över hur många människor som tänkt precis som vi. Å vad skönt det var att sätta sig och tänka på inget och bara möla i sig en stor bunke med smöriga biopopcorn - sådär som bara jag kan *mmmmmm* :)
0 kommentarer


« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: