Äntligen lite ledig

2008-06-04 19:26:41 » Allmänt
Guuuuu´va glad jag blev när pål-killen sa att han inte behövde ha pålplanen förrens nästa vecka!! T, U made my day :) Inte så kul inte att sitta och littrera 482 pålar *somnar* dagen innan man ska vara ledig. Snacka om monotont arbete *hahaha* Men nu är det klart så på måndag ska jag arbeta igenom mina grundsektioner så att det blir rätt avskärningsnivåer så att T kan få sina ritningar.

Ikväll måste jag nämligen packa för imon ska jag och älsklingen åka till Stockholm *skönt* Vi ska "fira" nationaldagen i Kungsträdgården där bla Lasse Lindh ska uppträda *me like* På lördagen ska vi på konsert i Globen - Celine Dion ska uppträda och vi har superplatser på parkett.

Fick dessutom reda på att vi har bokat ett superbra hotel (nordicseahotel.se), låter ju bra. Hotellet har även en isbar som tydligen ska vara riktigt populär. Frågan är bara vad man ska ha på sig där?

Vädret kommer fortsätta vara fint så badkläderna får nog även följa med på resan :)
1 kommentarer
Anna
2008-06-05 15:46:04 » http://annskipannski.blogg.se

You´re back! Jag började tro att du emigrerat! ;p
Skönt med weekend i Sthlm... :)
Vi åker till skärgården!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: