Svensk sommar som den ska vara

2008-07-03 12:05:35 » Träning
Igår när jag cyklade till utomhusträningen med Friskis så slog mig tanken att detta är svensk sommar för mig. Det är ju hur skönt som helst att skutta omkring i gröngräset när himlen är klarblå utan ett endast moln på himlen. Stereon spelar Magnus Carlsson och jag ler ikapp med solen :)

På väg hem cyklade jag förbi utomhusbadet som precis hade stängt för dagen och kände ett starkt behov av att ta ett dopp! Kanske bär det iväg till poolen idag efter kontraktskrivningen, eller så sätter vi oss under en korkek och skålar i skumpa *hihi*

Puss på er!
1 kommentarer
Hanna
2008-07-04 06:15:44 » http://hyunmee.se

Det är mycket möjligt att jag följer med på onsdag (om det är fint väder)! :)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: