Sol när semestern börjar?

2008-07-11 21:25:46 » Inredning
Idag var det många som gick på semester...men inte jag...och inte Virre...och inte Peter...och inte... Tror vi kommer vara ett tappert gärng som håller ställningarna på kontoret nästa vecka. Som Virre sa: "jeklar va vi ska spela musik" ;p
Fördelen med att ta sen semester är att de flesta redan är på semester vilket innebär att telefonen ringer mindre och att färre mail dimper ner i inkorgen *puh* Mot slutet av dagen idag var jag sååå rastlös och tvingade iväg Virre hela 10 minuter tidigare från jobbet för att köra vårt Easy-Line pass :) Faktiskt helt ok att träna på fredag eftermiddag. Fast då vill det ju till att man kommer ifrån till kl 16...

Just nu gör det inget att jag inte har semester...för det är ju varken sol eller värme ute! Men allt det kommer NÄSTA vecka ;p Right Marissa *hehe*

Idag när jag kom hem från jobbet så hade kökskatalogen från Myresjökök kommit som jag hade beställt. Tänkte beställa massa olika kataloger, men alla gick inte att få hem utan man va tvungen att själv åka o hämta dem *grrr* Hittade ett kök i katalogen som jag gillade - Ramsö Cappuccino =D Gillar starkt storleken på "kaklet" eller "mosaiken" eller vad det nu kallas när det är i den storleken... Åsså bänkskiva i valnöt *me like*




Ramsö Cappuccino från Myresjökök


Kanske är det här som jag kommer baka kladdkaka i fortsättningen? Igår var jag så jella sugen på kladdkaka så jag var bara tvungen att åka hem och röra ihop kletet, och gott som tusan blev det!




Mumsig kladdkaka
1 kommentarer
Anna
2008-07-12 23:01:18 » http://annskipannski.blogg.se/

Snyggt!! Å vad d såg gott ut med kladdkaka! mums




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: