My favourite food

2008-07-13 18:52:39 » Mat
Igår hämtade jag en till kökskatalog - en från Kvik. Fast de köken på bilderna såg ganska tråkiga ut...fick ingen som helst inspiration av bilduppläggen *boring* Nä, de får allt försöka få bilden att kännas som att man skulle kunna bo där...och det har inte Kvik lyckats med tycker jag.

Efter den korta utflykten igår så kom Fredriks mamma en sväng på besök, så det blev fika på balkongen.

På kvällen kände jag otroligt sug efter Sushi (eftersom ingen aldrig vill äta det med mig på lunchrasterna *putt*) så jag lagade egen!!! Min är supergod ;) Om ni ska göra egen sushi så testa ha Creme Fraiche i rullarna, blir jättesmaskigt! Har köpt en Sushi-bok nu så när jag hinner (på semestern kanske) så ska jag testa andra makis och andra kuddar *yammi*




Min Sushi (blunda för jul-servetterna *fniss*)



Ne, nu ska jag försöka mig på en Ernst (!!) - skissa upp våra rum på papper i 3D och inreda dem :) Får se hur det går att leka Arkitekt *hihi*
1 kommentarer
Anna
2008-07-13 20:41:09 » http://annskipannski.blogg.se/

Ååå, va gott det såg ut med sushi! Ska testa creme fraiche när jag gör nästa gång. Tyvärr tycker inte T om det men jag och Sara brukar göra sushi när vi träffas :)



Kul att inreda rummen! :) Har ni skrivit på nu? Antar det! När får ni nyckel?

Tack för hjälpen med Youtube. :)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: