Minigolf eller långgolf?

2008-07-28 10:59:04 » Vänskap
När Hanna och Kim började prata på att åka till campingen i Lidköping för att spela äventyrs-minigolf så var vi inte sena med att haka på. Jag hade aldig sett något liknande, men banorna var små som minigolfbanor men med utseende som långgolf. Jättesött :) Massa skumma lutningar på gräset och bunkrar lite varstans. Jag fick även känna på hur det var att hamna i vattenhålet och Kim fick känna på hur det var att fiska upp en boll *hehehe* Fastän man inte kan påstå att det var skicklighet som var avgörande så var det ändå Fredrik som vann och jag som förlorade *aaaahaha* Men, de luringarna hade ju faktiskt varit där en gång innan och övat ;p

Eftersom jag och älsklingen var döhungriga innan, under och efter golfen så blev det käk på Restaurang Italia i Lidköping. Maten var god verkligen, men jag måste säga att pizzorna smakar bäst i Italien :)




Hanna assisterar Kim vid bollfiskningen
1 kommentarer
Johan Bentzen
2008-08-14 09:10:24

Det är klass på minigolfbanorna här i Lidköping :-)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: