Mer tapeter...

2008-07-13 21:58:32 » Inredning
Har hittat en annan tapetsida med fräcka tapeter; midbec.se när jag surfade runt på Johannas sida .

Av de två förra som jag visade från Engelska Tapetmagasinet så tyckte ni bäst om den guldiga som även var ganska mörk brun...men jag tror att det sammantaget med vår bruna sänggavel blir för mörkt... Det är nog så att jag inte ska ha brunt/beige alls i sovrummet...för svårt att matcha nyanserna =/ Men någon av nedanstående tapeter ska man väl kunna ha någon annanstans? Det enda som vi måste tänka på när vi väljer tapet till TV-rummet är att det måste passa till vår gråa ryamatta...och då går ju brunt bort...




Foto: midbec.se, " Decadence"




Foto: midbec.se, " Decadence"




Foto: midbec.se, " Extravagance"



Hittade ytterligare en tapetsida nu (Tapetorama), men nu orkar jag inte kolla mer för idag. Men hittar ni något fint så tipsa mig gärna ;p
1 kommentarer
J o h a n n a - Inredning & pyssel
2008-07-14 09:07:51 » http://inredning.webblogg.se/

Midbec har så mycket snygga tapeter!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: