Glassfrossa

2008-07-17 17:40:51 » Vänskap

Visst var det så att Hanna var dödssjuk igår och hon tiggde och bad om att jag skulle komma och stoppa om henne i sängen så att jag bara var tvungen att stå över träningen! Eller hur ;p Njae...snarare var det så att jag var sugen på att snacka skit och spela PS3 *hehe* Inte tackar man nej till att avnjuta en Phad Thai i gott sällskap :)

Efter maten så fick Älsklingen och Kim ett ryck och for iväg och skulle handla lite. Hanna trodde att Kim skulle fylla upp med en ny Vaniljglass med vit Choklad från Ben & Jerry (eftersom jag ju skulle hjälpa henne äta upp den) men blev väldigt surprised när grabbarna kommer tillbaka med massor andra olika sorter och dukar upp med 6 olika burkar! Gosh, hade aldrig smakat den glassen, men god som bara den var den..speciellt Isbjörnsglassen ;p *yammi*

Resten av kvällen fick fick jag och Hanna se oss slagna av grabbarna i Beijing 2008, OS-spelet... Hmmm, måste ha revansch! Fast ja va den enda som klarade av tyngdlyftningen *weee* Om ni tjejer vill utsätta era pojkar för en övning i simultanförmåga ska ni absolut spela det spelet och be dem välja Simhoppet från 10 m.....lovar, ni kommer ha kul! *fnissar*




Kim med all glass




Yammi ! ! !

1 kommentarer
Hanna
2008-07-19 12:53:23 » http://hyunmee.se

Nämen så du skriver, jag skulle väl AAAALDRIG riskera att du missar din livsviktiga träning! Jag råkade ju bara vara sugen på lite glassfrossa i erat sällskap ;) Glass är som alla vet den bästa medicinen. Pöss




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: