Diggiloo 2008, Läckö Slott

2008-07-28 11:41:15 » Show
Förra året var jag ensam med Maria och ThomasDiggiloo eftersom det hade blivit en biljett över. I år blev det mer planerat och även älsklingen hängde med, och precis som förra året fick vi sittplatser nästan uppe på scenen (!!) Närmare bestämt rad 2...förra året satt vi på rad 1 *haha*

Egentligen förstår jag inte varför jag åker på Diggiloo för ärligt talat så är ju Lasse Holm too much.... Han vill ju hela tiden berätta om hur bra han är och att det minsan var Han som skrev Främling! Nja...mindre Lasse och mer Molly, tack!

Som ni kanske förstått redan så är jag superimponerad av Molly Sandén som sjunger som en gudinna och som snart kommer sudda ut Carolas medverkan i Melodifestivalen. Åsså är hon ju verkligen sockersöt :) Grabbarna var nog mest intresserad av Linda Bengtzings korta kjolar ;p

Måns var ett välkommet inslag i årets upplaga :) Men jag var inte beredd på, att i pausen mellan akterna, se Marie Serneholt passera framför fötterna på oss med en blick som sa "ge fan i min Måns" *aaahahahaha*




Thomas Petersson spexar i "Upp å hoppa"



          
Måns                                                    Linda




På promenad i pausen upp bland de som fick ta med egna stolar ;p




Körsång




Molly sjunger "Hallelujah"




Avslutningslåten

0 kommentarer


« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: