Nytt träningspass

2008-01-31 20:57:23 » Träning
Då har man provat det nya passet på O2, "Easy-line". De säger att det ska vara ett enkelt cirkelträningspass som är otroligt effektivt. Och nog var det lätt! Varannan station var step-bräda och varannan station var en maskin som det inte gick att göra fel i. Maskinen var väl ok, men vad skulle man göra på step-brädan? Brädan var ju superlåg så det kändes ju lite löjligt att gå upp o ner på den när man knappt kände att man kom upp =/ Jag körde mitt egna pass på golvet emellanåt istället med massa höga knän. Man vill ju ha fin rumpa! :)

Ledaren på passet (min favvo på O2) tyckte det var kul att se mig där så hon sa under passet i micken "kul att se dig igen"! Det skvallrar en del om att ja inte vart där på länge *ehe* Fast kul att göra intryck :)

Får se om ja e lika kaxig imon när jag antagligen kommer ha fått världens träningsvärk... Jag har hört att vissa på jobbet som testat passet har haft sådan träningsvärk så att deras ben dagen efter har betett sig som stela stockar.
1 kommentarer
Fluffet
2008-02-01 07:44:05 » http://fluffet.wordpress.com

Jag hoppas du retar dina kollegor med frasen "Vad fan fick du i röven igår som går så konstigt?" och till sist önskar jag att du själv inte får sådana ben så de inte kan retas tillbax ;)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: