Jag kan flyga

2008-01-05 11:26:42 » Resa
Ååå, har inte börjat packa än. Inte nog med att jag är stirrig över att glömma något, jag e dessutom skitflygrädd, det har ju varit massor av flygkrascher senaste året. Sen att Andreas berättade om en skräckhistoria på flygplatsen om hans mamma gör det ju inte bättre.

Just det ja, nu kom jag på en annan sak ang. flygplatser, för det är ju inte bara på flygplan som det kan gå illa. När jobbet for till Prag för 2 år sedan så mellanlandade vi i Amsterdam, och när vi fördrev tiden på flygplatsen så gick larmet och alla ombads att snabbt ta sig utomhus. Det skulle tydligen finnas en bomb där inne!!! *skrämmer upp mig själv*

Har även kommit på att, förutom att man dör genom att planet kraschar, så kan ju semestern gå illa på fler sätt. För det första så ska vi åka till Arlanda där vi aldrig har varit innan. Sätter mig säkert på ett plan till Islamabad istället *aaaaa* Om vi nu skulle lyckas ta rätt plan så kommer vi landa i Bangkok, varifrån vi ska åka inrikesflyg till Trat. Varför inte ta en tur till Vietnam istället? Väl i Trat så ska vi åka färja till Koh Chang och man skulle ju kunna ta färjan till Koh Lanta istället *hohohoho*

Helt plötsligt så inser jag hur långt ner som "tsunami"  har hamnat. Sammantaget så måste väl allt då sammanfattas i att resan kommer gå hur bra som helst...
3 kommentarer
virre
2008-01-05 13:42:10 » http://virre66.blogg.se

sportigkategorin kan bli väldigt tom....det var mest för att se om jag kan göra nya "mappar". jag tror också att det blir bäst med 2-årsfirande på Bombay!
o du.....jag kommer att sakna dig på jobbet men tycker också att du/ni är såååå värda denna resan!! ha det så himla bra!


Anna
2008-01-05 16:16:20

Vad du är positiv Johanna! ;p Jag håller i allafall alla tummar och tår på att ni tar rätt flyg och färja och att ni får en toppenresa... Psst, Arlanda är inte så stort..


peter
2008-01-08 11:42:15

Hur 17?!
hur hittade du min blogg? den är ju aldrig uppdaterad! dessutom, den är bara det stället där jag vältrar mig i min egna sorg och misär! ingen rolig läsning för världen!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: