Popcorn & Let's Dance

2008-02-22 20:22:21 » Allmänt

Fredag igen å återigen hur gött som helst! Alltid skönt att komma hem å få slänga sig i soffan me en skål med popcorn och glotta på Let's Dance. Kommer inte riktigt ihåg vad jag gjort under veckan förutom att jobba... Någon träning har det tyvärr inte blivit eftersom jag fick en superförkylning för typ 2 veckor sedan :( Var dock iväg första gången idag sedan jag blev snuvig på ett Easy-Line pass...å det kändes att ja inte tränat på ett tag. Gud vad man tappar fort! Visserligen kommer det tillbaka snabbt igen, men man blir ändå rädd över hur fort det går att förlora något så fort som man byggt upp under lång tid. Veronica och Örjan var även med, och jag måste säga att det var ett riktigt roligt pass! Träningen i sig var inte roligare än vanligt, men ledaren hade siktat in sig på att göra det lite tyngre för Örjan med jämna mellanrum *haha* Varje gång ledaren sprang fram till Örjans maskin och la sin tyngd på den så gav han verkligen järnet och fick iskalla superfokuserade ögon *coolt* Tanterna uppskattade det och skrattade ikapp med mig o Virre ;p Han är inte medveten om det än, men han lär inte kunna gå imon *hohoho*

Igår måste jag erkänna att jag gjorde något fruktansvärt tantigt!! EEeeehh...ja var nämligen iväg på ett Plastparty i Velanda *asg* Kände faktiskt att ja inte riktigt hade något att komma med när deltagarna diskuterade hur bra deras burkar var som de hade köpt vid tidigare tillfällen =/ så jag tror det kommer dröja innan jag går igen! Köpte dock lite burkar som jag och älsklingen hade sagt innan att vi behövde, åsså blev det en konservöppnare oxå som tydligen inte ska lämna några som helst vassa kanter på varken burk eller lock.

Ikväll är det som sagt Let's Dance som gäller...helt ensam faktiskt. Fredrik är iväg med Kim i Grästorp och kollar på GIK spela hockey. Jag stannar hellre hemma...d e väl inte kul att titta heller när det inte är älsklingen som spelar!! ;p Jag skulle egentligen ha lekt med Hanna ikväll, men när vi typ bestämt så kommer hon på att hon måste jobba. Tråkigt, men det kommer fler chanser.

Vilken tur att Peter löste mitt problem med "Tur i kärlek" *hihi* Nu vet ni att det inte är "ledition" som de sjunger utan "television" *asg* Det roliga är att jag fortfarande, även fast jag ser texten framför mig, inte hör att de sjunger television...=/


4 kommentarer
Anna
2008-02-23 10:52:37 » http://annskipannski.blogg.se

Tupperburkar är d bästa... Har ett gäng i olika varianter och storlekar som används flitigt. Men visst finns det även massa svammel där... Varför köpa en pizzaskärare för 300kr när man kan köpa en som funkar bra på IKEA för 15 kr?

Angående Ledition eller Television så lyssnade jag två gånger på den refrängen och båda gångerna hörde jag bara levision...


Anna
2008-02-23 10:58:29 » http://annskipannski.blogg.se

Kan förresten rekommendera lökskäraren... Sist jag var på plastparty
pratade alla gott om lökskäraren.. Faktum var att jag hade en sådan som jag köpt för typ 3 år sedan... När jag kom hem använde jag den för första gången och den var verkligen kanonbra.. meddela gärna hur konservöppnaren funkar, får sådana saker man använder ofta vill man ju ha bra funktion på...


Maria
2008-02-23 12:53:57 » http://zigmagirl.blogg.se

du, nu har våran underbara säng kommit, så nu gäller de att göra färdigt i sovrummet så vi kan få sova i den oxå


Anna
2008-02-23 16:04:13 » http://annskipannski.blogg.se

När jag var på senaste partyt var det en som frågade om pizzaskäraren var bra... Hon hade köpt en som verkligen inte fungerade... Hade så lust att säga: - Köp på IKEA! ;p Konservöppnare använder man ju typ dagligen, så det är säkert en jättebra investering... :)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: