Grattis Hanna i efterskott

2008-02-17 19:35:38 » Vänskap

Eftermiddagen har tillbringats hos Hanna och Kim eftersom Hanna har fyllt år och vi inte har gratulerat henne ordentligt. Grattis Häny! :) Även Emelia, Anders och Tindra var där, så lägenheten var full av loved ones *pussar på* Vi andra hade heller inte träffats efter våra Thailandsresor så vi fick utbytt lite reseberättelser från varandra.
Emelia fick oxå en present av oss eftersom hon tagit sin sjuksköterskeexamen under tiden som F och jag var på Koh Chang - grattis även till Mellemutten :*

Nu försöker jag skicka efter lite fotografier från expert.se, för man ska tydligen ha med sig 10 bilder till den scrap-kursen som jag och Maria ska gå på. Får hoppas att jag lär mig något på det, och får massa ny inspiration!

3 kommentarer
Maria
2008-02-18 09:15:16 » http://zigmagirl.blogg.se

ja, hur blidde de me de! Har de kommit tillbaka de där som var utomlands än?! eller e de den där dummma tanten bara...


Anna
2008-02-18 21:39:15 » http://annskipannski.blogg.se

JA, vi borde verkligen se mellon tillsammans... Min sambo är såååå anti den att jag snart flyttar ;p *asg*. -Men, allvarligt Anna... Tycker inte du också att alla bidragen bara är skit? Sa han lite skämtsamt i söndags när vi diskuterade schlagers...

Okej, en liten poäng har han att det är mkt skitlåtar, men skulle bara de BRAIGA låtarna gå vidare så skulle ju finalen i globen bli hur BRA som helst! Och schlagers ser man bara, PUNKT SLUT!

och förövrigt... tycker jag inte att Kartago bör förstöras, däremot låter det enormt KUL med scrapbooking! Ha d gott!


Emelie
2008-02-18 22:20:18 » http://tenshii.blogg.se

Skickade du in inbjudningskorten till expert med?




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: