Fy fan va gött

2008-02-15 19:34:50 » Musik
Äntligen fredag kväll!! Åååå...ja har suttit i evigheter känns det som med mitt ritningsutskick...men nu har det äntligen gått iväg *puh* Pedant som jag är så kan jag bara inte med att släppa iväg vad som helst! Bra ska det vara! Gunnar var snäll som höll mig sällskap ända tills jag gick hem :)

Äntligen hemma och äntligen helg *tjohoo* Även igår blev en lång dag så helgen är välbehövlig. Dessutom är jag superförkyld och borde kanske ha varit hemma från jobbet de sista två dagarna =/ Men men... Får hoppas att det släpper under helgen. Måndag måste jag iaf vara frisk på för då ska jag och Örjan träna Step...såvida inte Virre har fått honom att dra sig ur förstås ;p

Lyssnade en snabbis förut på morgondagens bidrag i Melodifestivalen. Hmmm, vissa bidrag var verkligen inte bra...vad är det här!!?? Hur som helst så tror jag (hoppas) att Lasse Lindh går vidare till finalen tillsammans med Carola & Andreas. Till Andra Chansen går Alexander Schöld och Ola. *lyssnar ännu en gång* Måste faktiskt säga att Olas låt växte vid andra lyssningen, så kanske byts Carola mot Ola ;p
2 kommentarer
Maria
2008-02-15 19:45:01 » http://zigmagirl.blogg.se

hm, jag missade den "hörningen" av melodifestivalen, var mitt uppe i att skura golvet, efter Axels lilla uppstötning..!
vad händer ihelgen?!
krya på dig. Hälsa F..
Sorry att festen blev inställd, men Axel e fortfarande inte bra, men han ska faktiskt till mormor iallfall, vi ska riva tapeter i sovrummet och spackla och slipa... (låter jobbigt, kanske får Thomas göra de mesta jobbet å jag titta på .. de låter bra .hehe)


Virre
2008-02-18 11:53:33

nu ska du vara snäll.....för det ÄR jag!!!! ja mot örjan alltså.....det är inte snällt att lura med honom på något som kan ge honom men för livet! :-)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: