Flashback "Tur i kärlek"

2008-02-21 13:03:15 » TV
Häromdagen när jag grejade med ngt så började ja helt plötsligt nynna på en program-jingel i hjärnan, "Tur i kärlek". Kommer ni ihåg? Det där dejtingprogrammet med Agneta Sjödin och Adam Alsing som tydligen var TV4:s första TV-program. Jag har verkligen fått den på hjärnan, för jag har hakat upp mig på ett ställe där jag aldrig har fattat vad de sjunger *grrr* Det går väl ngt typ så här: "har du tur i spel, så har du tur i kärlek. Kontakta nån, se fel. Spela lite ledition, om din livspassion. Har du tur i käääärleeek?" ????

Någon som kan hur texten Egentligen går?? Jag tycker inte min text går ihop. 
Å va i hela friden e "ledition"? Snälla, upplys mig någon :) *asg*
2 kommentarer
Peter
2008-02-21 19:03:50

http://www.youtube.com/watch?v=pBxCQ3VLgv8

En del har tur i spel och en del har tur i kärlek. Kontaktannons är fel, släng din penna och spela i television om din livspassion, har du tur i kärlek. Har du tur i, har du tur i käääärlek


Fluffet
2008-02-22 08:04:06 » http://fluffet.wordpress.com

haha klockrent.. Du sjöng lite fel Johanna :D *fnissar* Ja herre jösses vilket bra program! Synd det inte går längre, då hade jag sökt *haha*




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: