Årets Bokrea

2008-02-26 20:31:37 » Allmänt

Idag blev det faktiskt lunch med älsklingen i stan! Wow, första gången det hänt sedan ja började jobba :) När vi bägge var i stan så passade vi på att gå på bokrean på Åhléns och Bokia och köpte lite böcker, dels kokböcker och dels romaner. Får se om man får plats med en bokhylla någon gång så att man kan ställa upp dem däri...för tillfället har jag stängt in alla mina böcker i ett skåp som jag aldrig öppnar.


292041-233
Jamie Oliver lagar italienskt, 3 små söta kokböcker, Camilla Läckberg, Atlantis, Anne Frank, Sekten och en John Grisham.


På allmän begäran kommer här en bild på tyget, det numera omtalade. Även på den roliga häftpistolen! :)


292041-232
Häftpistol, häftor och lim.


Tyg
Möbeltyget a la 60-tal.

1 kommentarer
Anna
2008-02-27 09:31:14 » http://annskipannski.blogg.se

Ååå, va kul med nya böcker... Jag har alltid varit på bokrean, men i år (och förra året) bojkottade jag den eftersom jag är så dålig på att läsa böckerna jag köper :/ Kanske jag måste ta mig en titt i allafall...




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: