Superbrun...

2008-12-08 19:47:53 » Allmänt
...i HÅRET! Det är resultatet av dagens frissa-besök. Gillar jag det? Njaaa...kanske..... =/ Gillar håret det? Jo, det gör det, började tycka att topparna blev spröda av sommarens blekta slingor fastän regelbunden inpackning. Tar väl ett tag att vänja sig, men det blir nog bra till slut ;p E hur som helst inte vad att se mig själv så brunhårig. Dessutom var färgen tvungen att innehålla lite rött för att få det att stanna kvar i håret.

Men till sommaren ska jag bannemej bli blond (läs: blondare) igen! Me like das färg :)
5 kommentarer
Anna
2008-12-08 20:18:49 » http://annskipannski.blogg.se/

Tror vi har samma hårfärg ;p Var också till frissan idag... Skulle va choklad men nog skymtar jag lite rött allt :( Inte precis som jag tänkt mig, men man vänjer sig nog... Är glad att det inte blev grönt iaf...


mia
2008-12-09 06:44:15

det är härligt att ta bort dom ljusa slingorna ett tag. håret känns fräschare tycker jag. Får en annan glans och lyster. Men jag håller med dig, till sommaren(eller våren till och med) då ska det bli mera slingor igen för min del.

kram


Fluffet
2008-12-09 11:07:28

kräver bildbevis


maria
2008-12-09 15:07:08 » http://zigmagirl.blogg.se/

håller med "fluffet"

Kräver bildbevis!


Anna
2008-12-09 16:38:22 » http://annskipannski.blogg.se/

Kanske skulle förtydliga... Frissan satte nåt gojs i håret innan hon satte i färgen... För hon sa att annars var det risk att det skulle bli grönt! ooops

Idag är jag helt nöjd med färgen (tar ett tag att vänja sig för mig)... Så, när får man se dn nya hårfärg? :)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: