Snön ligger vit på taken...

2008-12-12 23:53:41 » TV
...endast Johanna är vaken. Trodde jag skulle ha lite sällskap till finalen av Idol men mina två sötisar sov i kapp i nya soffan som tydligen är hur skön som helst ;p

Grattis till Kevin som vann hela tjottabalongen - över det stora hela så är han en klart värdig vinnare...MEN jag gillade faktiskt Alice version av vinnarlåten Bättre! Ska bli spännande att se om Kevin kommer lyckas bättre än övriga års vinnare med tanke på att han kommer ha längre tid på sig att spela in sin platta. Hoppas även att det går bra för Alice - men det gör det nog för med facit i hand så går det alltid bäst för tvåan.

Ne, nu ska jag väcka den ena av sjusovarna och sedan gå och lägga mig i sängen.

Natti natti.




Mina två sötisar.
2 kommentarer
Hanna
2008-12-13 13:10:55 » http://nozzrep.blogspot.com

Så sött! :) I våran familj är det ombytta roller, jag sover medan Kim ser på TV.


Virre
2008-12-14 12:45:25

du det där ser ju hur gott ut som helst!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: