Mellandagsrea

2008-12-26 23:36:52 » Film
Japp, där åkte man dit! Vi stod och trampade utanför både OnOff och Elgiganten när portarna till rean startade... OnOff gick smidigt, inte alltför mkt folk. Men på Elgiganten var det värre - jag som valde att stanna hemma klarade mig undan från en lång kö för att ens få komma in i affären *gosh* E d inte dåliga tider!!??

Resultatet i slutändan blev iaf bra :) Det både ser bra ut och låter super =D

Fredrik har dessutom fixat underhållningen till honom och Kim på Nyår. Jag hoppas att Hanna tar med sig underhållning till oss tjejer :)

Tack Virre för frukosten på Juldagen som var helt oplanerad (andra för oss). Jag hade ju inte valt att kalla det frukost, men tydligen finns det värre sjusovare än mig ;p Så kan det gå när vi har vägarna förbi Uddevalla och inte vet hut *ler oskyldigt*
1 kommentarer
Hanna
2008-12-28 10:38:33 » http://nozzrep.blogspot.com

Nu blir jag nyfiken! Vad är det för underhållning som F har fixat?




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: