Festbilder

2008-12-04 19:48:54 » Fest
Lång dag idag...har plottat 63 ritningar so far och skrivit PM därtill...har säkert lika många kvar imon =/ Dumma CAD att ta så jäkla lång tid på sig att plotta bara för att man använder flikar *muttrar*

Imon är det äntligen fredag. Fast "äntligen" både bra och dåligt.. Dåligt eftersom det ju snart är JUL och jag knappt har börjat julklappsshoppandet!!! *panik* Men bra eftersom Fredrik, hans mamma och jag ska kolla på bio och äta ute. Kommer dock somna i salongen ;p Nä, ettan av "Vi hade i alla fall tur med vädret" var INTE bra *haha* vad än alla 40-åringar säger *leeeer*

Igår kom soffan Magnum hem till oss *tjohoo* Dessutom kom matbordet Söderkulla och stolarna Agnes. Lägger ut bilder en annan dag när vi ordnat till det lite mer.

Istället för bilder hemifrån oss tänkte jag lägga ut lite bilder från festen i fredags som jag lånat från Marias bilddagbok :)




Fredrik och jag




Värdinnan Maria




Hanna och värden Anders




Grabbarna Grus; Anders, Olof, Olsson och Kim
1 kommentarer
mia
2008-12-04 23:16:24

känner igen paniken!!! har inte heller börjat julshoppa ännu. har inte ens någon aning om vad jag ska köpa till alla?




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: