En nyans av brunt

2008-12-09 21:35:52 » Allmänt
Värst vad ni var nyfikna då ;p

Har fått diverse kommentarer idag...några tyckte det var snyggt (tack) och några var helt tysta. Någon sa att jag såg ut som en pepparkaka och någon frågade om Pernilla Wahlgren hade börjat jobba hos oss. Någon frågade om jag var nyanställd... Chefen frågade om jag hade trillat ner i en målarburk ! !

Jeje, här får ni en bild tagen precis innan dagens Friskis-pass...




Tydligen en helt ny jag....



Idag var det sista passet för terminen och ledaren Malin bjöd på julmust och choklad efteråt. Dessutom hade hon med en julklapp till mig =D som tack för hjälpen under terminen - hur sött som helst *tack*

Kunde inte hålla mig till Julafton så jag öppnade paketet när jag kom hem och såg att det var en söt ljusstake från Cult Design *ME LIKE* :-D




Fint presentpapper




Ljusstake från Cult Design
6 kommentarer
mia
2008-12-10 07:03:46

hej hej

jätte fin i håret. Du passade i den färgen.

Bio tycker jag låter toppen, är ledig från och med den 19 dec till 5 jan. Hur bra som helst!! någon dag måste vi ju kunna passa in.

kramiz


Fluffet
2008-12-10 07:42:52

Najs!! Snyggt med brunt :D Har du fått kortare hår dessutom??


maria
2008-12-10 19:36:18 » http://zigmagirl.blogg.se/

snyggt!


Linn
2008-12-11 12:21:54

Typiskt AS att säga en sån kommentar....



Jätte snygg är du i nya färgen, och tur att du öppnade presenten då, den hade ju varit lite tråkig att öppnat den efter jul eftersom den har tomte och allt :)


mia
2008-12-11 14:43:23

jag älskar verkligen denna tiden på året!!

får nog göra en till skinka eftersom vi ska fira jul här. den lille stackaren på 2 kg jag köpte igår kommer nog att vara slut snart. ska ha gäster på fredag så då ryker den nog.=)


Anna
2008-12-12 09:51:50 » http://annskipannski.blogg.se/

Göörsnyggt med brunt på dig! =)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: