Bowling

2008-12-29 23:36:26 » Vänskap
Bowling är alltid kul ! Extra kul är det naturligtvis när det går bra - men lyckan håller bara i sig tills någon påtalar att det Går bra...så gör alltid Fredrik när han tycker att jag gjort för många strikes och efter det så spelar jag alltid uselt! Taskigt tycker jag ;p

Jag vann i varje fall första serien *tjohoo* över både Hanna, Kim och Fredrik =D =D =D Undrar vad som egentligen försigick i Älsklingens huvud när Kim sedan vann Andra serien....han är ju ingen bra förlorare om man säger så ;p

Bowlingen följdes sedan av en alldeles för dålig Italiensk Hanburgare... Bättre blev det att äta Isbjörnsglass från Ben & Jerry hemma hos Hanna och Kim :)




Fredrik verkar köra i rännan




Så här glad blir man när man vinner över alla :)




Äter hon upp honom eller =?

4 kommentarer
Virre
2008-12-30 17:33:23

det kan inte ha varit lätt att heta fredrik efter det där!!!


Virre
2008-12-31 12:00:32

du jag tror sorben blev för stark....det skulle vara Campari i o det käbbs som om det blev lite mycket...men men vi får se, vad ska ni ha för smak på moussen då?


Virre
2008-12-31 16:21:11

Men johanna.....Campari är ju sprit!!!! eller ja alkohol i alla fall....trodde jag verkligen att du visste!


Emelia
2008-12-31 16:59:06 » http://emeliasweden.blogspot.com

GOTT NYTT ÅR!!! Kram /Emelia




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: