8 saker

2008-12-04 20:22:48 » Utmaningar

Jag har blivit utmanad av Magdalena:

Reglerna är:

  1. Publicera reglerna på din blogg.
  2. Svara på sex 8-sakerna.
  3. Meddela de utmanade på deras bloggar.

8 Favoritprogram

  1. MELODIFESTIVALEN: samtliga svenska uttagningar + finalen PLUS allt som har med Eurovision Song Contest att göra =D 
  2. Prison Break (Världens Bästa serie alla kategorier) 
  3. O.C. (har slutat gå, men sjukt bra serie) 
  4. Idol 
  5. Bonde söker fru 
  6. Stjärnor på Is 
  7. Samtliga inredningsprogram UTOM Ernst 
  8. Dokumentörer på Kanal 5

8 Saker jag gjorde igår

  1. Jobbade 
  2. Hämtade möbler på EM 
  3. Monterade ihop möbler
  4. Åt grekisk kebabpizza
  5. Kollade på Bonde Söker Fru 
  6. Pratade med Emelie 
  7. Busade med Tessan
  8. Somnade

8 Saker jag ser fram emot

  1. Ledighet över jul
  2. Julafton
  3. Nyår med vänner
  4. Dubai
  5. Att bli helt färdiga med huset
  6. Sol och värme...till sommaren =/ 
  7. ...
  8. ... 

8 Favoritresturanger

  1. Sushi Mikko (japanskt)
  2. Lai Thai (thailändskt)
  3. Meza (libanesiskt)
  4. Italia (italienskt)
  5. New Place (grekiskt)
  6. Bombay (indiskt)
  7. 43 kvadrat (svenskt)
  8. ...

8 Saker på min önskelista

  1. Resa till Maldiverna 
  2. Bil
  3. Nytt kök
  4. Platt TV 
  5. Kläder
  6. Inredningssaker
  7. ... 
  8. ... 

8 Personer jag utmanar

  1. Emelia 
  2. Hanna 
  3. Spaaniz 
  4. Maria A2 
  5. Bridget Jones 
  6. Virre 
  7. Emelie 
  8. Linn
1 kommentarer
Linn
2008-12-07 21:37:00

Tyvärr jag hoppar över utmaningen, har inget intressant att skriva tyvärr..




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: