Virriga Veronica

2008-08-21 07:45:25 » Allmänt
lunchrasterna brukar Virre och jag åka till stan efter maten. Igår hade jag ju bil till jobbet och eftersom Veronica har kört mig massor av gånger så är det ju payback nu :)

Som vanligt bestämde vi oss för att åter mötas vid bilen 12:50.
Eftersom jag hade olika tider på min mobiltelefon, min armbandsklocka och klockan i bilen så visste jag inte riktigt när klockan var tio i...så jag satte mig och väntade i bilen. Jag väntade och väntade... Till slut blev jag orolig...hon kanske hade fått ett diabetesanfall och låg hopfallen någonstans?!! *hugha* Jag ringer och hon svarar...jag frågar var hon är...å då säger hon att hon är vid bilen!

J: "Eeehh, nej du är inte vid bilen för jag är I bilen" ???
V: "Jo, jag är vid bilen! En grå Volvo!"
J: "Men Veronica, jag kör ju en SAAB!!"
V: "Aha, men den var grå i alla fall" ;p

Ännu roligare var att hon stod och väntade typ 3 bilar bortanför mig *asg* Jag hade antagligen kommit någon minut innan henne och genast satt mig i bilen så att hon inte såg mig.

Så nu vet ni likheten mellan en Volvo och en Saab - bägge är GRÅA! =D
3 kommentarer
Virre
2008-08-21 10:06:27

Hmm....man borde vänta utanför sin bil tycker jag!!! :-)


linn
2008-08-21 15:46:25

är det typiskt er eller ??? ;o)


peter
2008-08-23 20:28:14

hihi, skön typ




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: