Rensat ännu mer i trädgården

2008-08-30 19:42:04 » Allmänt
I förra veckan fyllde vi en hel släpkärra full med diverse buskar och rötter och träd som vi inte vill ha kvar i trädgården. Idag fyllde vi ännu en kärra! Konstigt, när man tittar på vad det är man vill ha bort så tror man inte att det tar så mycket plats...men det är ju det som ligger under jorden som tar all plats i kärran...

Skönt att kunna vara ute i det fina vädret och greja så innerväggen fick vänta. Kanske tar vi den imon istället. Vi har varit så himla duktiga idag och slitit massor så nu är vi ganska trötta och jag har träningsvärk i rumpan *haha*

Ni har inte hört om Friskis-intervjun heller. Jag var ju på ett info möte för att bli värd på Friskis. I torsdags var jag sedan där på intervju eftersom det var fler som var intresserade än de hade platser. Det dröjde inte mer än en halvtimma efter att jag kommit hem innan jag fick beskedet att jag hade blivit uttagen. Konstigt det där...jag gjorde verkligen en cepigt dålig intervju *haha* Börjar ju nästan få storhetsvansinne lite smått eftersom jag typ alltid haft lyckade intervjuer och fått det jag sökt =/

Hur som  helst, jag ska värda pass varje tisdag (bas) och varannan fredag (medel).
- Hanna, du vet vad du lovade! You'd better be there ;p

Jo...vi skulle fått internet (och alltså även IP-telefonin) inkopplat i torsdags sa Glocalnet. Men när jag ringde i torsdags och undrade varför det inte fungerade så sa de att det att det inte alls var inkopplat utan att det nog inte skulle ske förrens nästa vecka *grrrr* ...
0 kommentarer


« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: