Fika i stora lass

2008-08-25 12:45:21 » Allmänt
Tror aldrig jag har fikat så mkt någonsin som jag gör nu...haha. Den senaste veckan har vi haft minst ett besök om dagen och då blir det minst en fika om dagen ;p Jättekul med besök, ni får komma så ofta ni vill =D Emelie och Jesper e ju redan stammisar ;p *me like* Däremot ska jag nog i fortsättningen inte välja kakan till kaffet vid varje tillfälle... Gosh, min kropp e inte van vid så mkt fika.

Konstigt hur man kan vänja av kroppen från sötsaker, men det är faktiskt så bra att jag mår illa varje gång jag ätit för mkt onyttigt!

Igår kan man säga att besöken avlöste varandra. Först kom Farmor som verkade tycka att huset var ett slott *haha*
-"Men Fredrik, går du inte vilse i alla rum när du ska på toa?"

Sedan kom f.d. husägaren som ville säga ordentligt hej då till Katten Tessan. Han passade samtidigt på att kolla invändigt vad som hänt liksom utvändigt och han tyckte att vi verkade ha supermkt energi så mkt som vi hunnit med att göra ;p Bra betyg ju =D

Precis direkt efter hans snabbvisit kikade Maria, Thomas och Axel förbi och då åt vi nybakt Äppelpaj *mums*  Sedan lekte vi allihopa i intilliggande lekplatsen. Fredrik blev förövrigt sur över att gräsmaskinen i sandlådan var trasig *asg*
3 kommentarer
maria
2008-08-25 12:58:30 » http://zigmagirl.blogg.se/

va bra :)

vi komma snart igen så Fredrik får leka lite till på lekplatsen!


Emelie
2008-08-25 20:10:20 » http://tenshii.blogg.se/

traditioniell helg fika med andra ord.. ;)


Fluffet
2008-08-25 20:59:31 » http://fluffet.wordpress.com

guuuud vad härligt med hus!! AVIS! Snart kommer jag o vovvarna på fika o invaderar din trädgård hehe




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: