Vad sur man kan bli

2008-04-10 20:09:18 » Allmänt
Jag blir så fruktansvärt irriterad på supporter som idiotförklarar en på direkten innan man hunnit förklara sitt problem! Att CAD-supporten inte tog mig på allvar från början beror garanterat på att jag e tjej...no doubt about it... *grrr* But don't mess with me! Efter sjuttiotolfte samtalet och mitt problem fortfarande inte hade löst sig så lät han (för det var ju en HAN) plötsligt väldigt ödmjuk...för då hade han typ fattat problemet. Vem är det som är trög egentligen??!! Det visade sig att det var fel i CAD-versionen...så jag fick kopiera med mig filer från en tidigare version in i den nya. Hur vettigt verkar det??

Jag gav honom ytterligare ett problem att klura ut varvid han bad att få ringa tillbaka när han hade löst det. Han har fortfarande inte ringt...
1 kommentarer
Farsan
2008-04-12 10:54:18

Bra Johanna. Sätt dom på plats.




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: