Sound of Music

2008-04-14 20:16:25 » Allmänt
Igår var jag, Hanna och Melle i Göteborg och tittade på musikalen Sound of Music i Scandinavium. Det var min födelsedagspresent från dem *tack älsklingar*
Vi skulle ha käkat på en trevlig restaurang men eftersom vi blev lite sena så fick vi hoppa in på närmaste Kinakrog och äta i ultrarapid. Dessutom var det ju katastrof eftersom Melle inte hann äta sin efterrätt! ;p Hanna är annars ganska bra på att laga till bananer har jag hört!!

Melle har förövrigt skrivit en lång och rolig recension av musikalen så jag hänvisar till hennes blogg [ goldenwords.blogg.se ]

En helt annan sak: är alla kvinnor helt galna i Brolle eller?!? Fick reda på att min mamma är helt dökär i honom och hon blir helt rosig om kinderna när man pratar om honom *fnissar* Jag frågade Melle, och tydligen var hon oxå kär i honom *haha*



image272
Bild tillägnas min söta lilla mamma
4 kommentarer
Maria
2008-04-15 12:10:28 » http://zigmagirl.blogg.se

mmmm...kan ju meddela att hälften låg typ på golvet, men kul hade han, fick väl i sig lite mat iallfall... bra träning!


Fluffet
2008-04-15 23:02:04 » http://fluffet.wordpress.com

ja för fan! Brolle e ashet! Honom skulle jag ligga med direkt om jag fick chansen ;)


Farsan
2008-04-16 18:49:31

Vaför får inte farsan någon bild på någon SEXIG qvinna ?? Johanna.............


Farsan
2008-04-16 18:49:44

Vaför får inte farsan någon bild på någon SEXIG qvinna ?? Johanna.............




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: