Dålig postorder

2008-04-26 16:30:14 » Kläder
Jag som tyckte att LaRedoute verkade vara ett bra ställe att beställa kläder från...men ne, det skiter sig på en punkt - hur man behandlar sina kunder! Jag beställde en hel del redan i januari...och en del av det kom inom rimlig tid. Sen var det några saker som var restade där de skickade ut brev och informerade om detta...bra kan tyckas...men inte när de hela tiden skjuter upp leveranstiden! Efter jag hade fått 4 st brev hem med uppskjuten leveranstid så valde jag att ringa upp dem, men när tjejen i andra änden förstod ja va ja ute efter så valde hon att få be ngn annan att ringa upp. Någon dag senare ringde en annan kvinna upp och hon kunde erbjuda mig 10% rabatt. BAJS säger jag då! Är det så man behandlar sina kunder "vi har väldiga förseningar i allmänhet just nu"... CRAP! Jag krävde att i alla fall få 50% rabatt eftersom de nu har börjat rabatterat sina varor eftersom sommaren nästan är här...ne d kunde hon inte. Jag förklarade att om jag hade vetat att det skulle dröja så länge att få sina varor så hade jag köpt skorna (som det gällde) för länge sedan när jag såg dem i affären... Hon skulle säga åt någon annan att ringa upp mig...

Igår när jag kom hem från jobbet möts jag av ännu ett brev (rena komedin) där det står att skorna är slutsålda...

JAHA!!??!! Vad kallar man detta! Jella nonchalant sätt!



image303
Hej då La Redoute !!!
0 kommentarer


« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: