X2000 till Sthlm, spår 5

2007-10-30 20:11:48 » Allmänt
Ännu en dag i Norrköping har passerat, och ett antal timmar på tåg har  som vanligt spenderats. Det blir en del kaffe och massor av musik i öronen. Tänk vilken katastrof det skulle vara om jag en dag skulle glömma att förbereda att ladda telefonen innan jag skulle iväg *gosh* jag hade ätit upp fingrarna.


image29
Latte från Espresso House naturligtvis


Idag var det ett helt ok möte som höll på helt ok länge, hann ju även äta lunch med arkitekterna innan jag for tillbaka hem. Dessvärre var maten inte sådär värst god...men tur att jag hade desto trevligare sällskap.

Tänka sig att det är höst nu, och att julen kommer med stormsteg! Men inte riktigt än...först så måste ju alla löv falla av träden och lägga sig på marken me massa olika gula, röda och orangea färger.


image30
Höst i Norrköping

0 kommentarer


« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: