Working out and in

2007-10-31 19:02:49 » Allmänt
Gah, hann inte annat än att komma hem från jobbet innan det var dags att svida om till träningskläder och springa ner till parkeringen vid Hemköp för att bli upplockad av Emelie och fara till Friskis *puh* Nu är jag hemma igen och känner mig nöjd med dagens workout. Fast jag borde nog gå på ett intensivpass inom kort...känner att jag inte riktigt kan ta ut mig så mkt som jag vill på medelpassen. Skulel vara kul att prova om inte annat. Vem vet, det kanske inte alls är något för mig. Det kanske slutar med att jag ligger på golvet och inte orkar ta mig upp.

Ikväll är jag ensam hemma, Fredrik är borta och kollar på ishockey (det är hans fd lag som spelar). För min del blir det att ta tag i tvätten, duscha, äta...slå på TV:n och möla popcorn framför "Bonde Söker Fru". Jag gjorde ett test på Magdalenas blogg och såg att jag skulle passa bäst ihop med bonden Anders, emedan hon själv skulle passa bäst med Kal-Petter. Men vem vill ha Anders när jag redan har Fredrik! *älskar* På tal om Magdalena...så måste jag säga att det var längesedan som jag skrattade så mycket över en skriven text som när jag läste hennes senaste inlägg. Halleluja Moment Girl! Den som vill läsa måste tyvärr fråga om lov innan ;p

>> 21:25 <<
Alltså...man bär väl in tjejernas väskor!?
2 kommentarer
Emelie
2007-10-31 21:56:11

Ja, imorgon blir de väl träning.. men vilken tid? :p

Klänningen blev super bra.. ;) mamma fick så snällt hjälpa till.. :)


Magdalena
2007-11-01 07:02:58 » http://dalmatians.se

Haha!! Ja jag störde mig oxå extremt på Fredrik.. "ska jag hjälpa dig med väskorna?" o så får tjejjen bära de två största väskorna o han tar en liten påse *asg*




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: