Idol utslagning #3

2007-10-21 11:52:58 » Fest
I fredags så var jag hemma hos Sara och kollade på Idol. Hallåååå, det var ju SAM som skulle åka ut ju! Typiskt att Gathania fick åka hem *grrrr* Tyvärr måste jag faktiskt erkänna att Sam gjorde bättre ifrån sig mot vad han brukar, och att Gathania gjorde sämre ifrån sig än vad hon brukar. Förövrigt så har jag fortfarande samma favoriter som enligt förra inlägget.
Kvällen gick dock vidare i Thn med diverse intag av vin och snacks. Efter supervinst av mig i Singstar så gick vi ut på stan och mötte upp med Jonas utanför Meza där vi tog en drink, för att avslutningsvis gå husesyn i hans lägenhet.


image22
Sweet Sara.


image23
Jag myser på golvet bland alla kuddar.


Igår var det fest i Grästorp hos Maria A2. Hon hade bunkrat upp med massa goda kex och ostar och även bakat en supergod tårta *mums*


image21
Lillasyster Emelie och jag hos Maria och Thomas.


image20
Maria och Emelie kör Schlager-Singstar.


Idag är det då, tråkigt nog, söndag igen. När älsklingen är färdigduschad ska vi gå ner på stan och inhandla diverse livsnödvändiga saker.
2 kommentarer
Little darling
2007-10-21 12:02:43 » http://littledarling.webblogg.se

Hoppas att du har en bra söndag iaf :}


Hanna
2007-10-23 13:07:32 » http://hyunmee.se

Det där såg inte fel ut! Jag var också ute och slog runt i fredags, missade hela Idol-tjofräset till följd av detta. Bad for me, Mattias var ju på väg att åka ut!! Detta får absolut inte hända igen så nu måste jag hålla mig inne varje fredag i fortsättningen.




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: