Idol utslagning #2

2007-10-12 22:14:16 » TV
Här sitter jag i väntan på att få reda på Idolresultatet från denna fredagsfinalen. Ikväll fanns verkligen bottenapp som jag hoppas försvinner fortare än kvickt!

ÄNTLIGEN har juryn fattat vilka konstiga ticks som SAM har för sig... Men de borde väl även fatta att han inte sjunger bra!? Var det bara jag som tyckte att Amanda kom in helt fel i sin låt? Hon var faktiskt väldigt svag ikväll tycker jag. Tyvärr så måste jag även medge att jag tycker mindre och mindre om henne för varje gång jag ser henne. När Patrizia började sjunga så kändes det som att någon hade skruvat upp låtens hastighet och att hon inte hann med att sjunga allt som hon hade tänkt att sjunga... Ne, man kan väl inte vinna på att enbart sjunga refränger heller.

Vilken tur att det mindre bra vägdes upp av de som var desto bättre, ja som var grymma t.o.m. Marie har ju en skitbra röst, och jag tycker att hon visar ett positivt engagemang genom att på riktigt lyssna på juryn och ta åt sig av kritiken och vända det till något positivt. Daniel är ju i en klass för sig, han kommer gå lååångt i den här tävlingen! Den här gången kändes det som att han mer hade tagit kontrollen över sina "Di-Leva händer", bra! Balladkungen Mattias visar faktiskt att han inte bara kan sjunga med ljus och låg stämma, utan att han även, om så behövs, kan ta i...han är skön att lyssna på. Gathania överraskar och är min Rising Star. Ikväll var hon dessutom riktigt snygg *avis* Sist men inte minst i min super-skara kommer Evelina som gjorde ett grymt framträdande. Skitbra att hon äntligen fick visa vilken häftig röst hon har.

Vilka är då kvar av de tio? Jo medelmåttorna ikväll Chris och Andreas.
0 kommentarer


« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: