Hösten är här

2007-10-06 14:28:01 » Allmänt

Jag bloggar inte så ofta längre...men jag jobbar desto mer... Visserligen har det inte hänt så mkt heller så jag har väl inte haft ngt att skriva om, men ibland kan det ju vara kul att skriva av sig :)

Förra helgen var det Ladies Night i Göötteborg tillsammans med Hanna och Emelia. Kändes riktigt skumt att sitta i ett folkhav med 7000 andra tjejer och bete sig sig som man aldrig sett en kille förut. Men jag tyckte om det! Härlig stämning, skön musik, rolig humor och en trevlig tillställning där det aldrig var några bottennapp. Plus att dessutom Måns Zelmerlöv döp upp på efter-festen. Dagen efter showen så bunkrade vi upp med en stor hotel-frukost och shoppade loss på stan *me like*

Helgen innan Ladies Night var det Kräftskiva hos mamma och pappa. Totalt var vi säkert 20 pers i blandade åldrar som festade tillsammans - kul! Käkade även surströmming, fast kräftorna smakade mycket bättre!

Idol har startat, och jag har hittat mina favoriter och såna som jag vill rösta ut ur tävlingen. En extra tumme håller jag för Marie, Daniel, Mattias och Andreas. Jag skickar mer än gärna hem SAM (!!) och Christian...

Nu har även Bonde söker fru börjat igen - äntligen! Ska bli intressant att se det den här gången när det ska vara en kvinnlig bonde med också. Av det som man har sett hittills så tror jag att jag är lite extra förtjust i den bonden som Linda sa "du är ju rätt snygg" till.

Vi fortsätter kolla på hus, men har än så länge inte slått till. Det har funnits objekt som vi har varit intresserade av, men vi har aldrig löpt linan ut. Nu verkar det tyvärr lite som att det inte kommer ut så många hus längre när årstiden börjar bli mörkare...trist...

I veckan som varit har det varit två dagar i sorgens tecken. Båda har varit väntade, men ändå när det händer så känner man sig inte beredd för den känslostorm som kommer. Man vänjer sig aldrig!

0 kommentarer


« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: