Gårdagens fiasko

2007-10-27 21:52:06 » TV

Katttastroof!!! Vad håller svenska folket på med? Juryn sitter och säger rätt in i TV-rutan att Sam är Dålig, ändå får han stanna kvar...nä, jag fattar det inte. Stackars Evelina...det var verkligen inte hennes tur att åka hem.  Man kan ju börja undra hur många sympati-sajter för Sam det egentligen finns på nätet. Ni kommer väl ihåg hela historien kring Jens och hans existens i Idol.

Ska bli mkt spännande att se vad som händer nästa vecka... Om man ens bryr sig om att titta då. Jo, men jag ska titta...men bara för att se hur bra Daniel och Marie är...inte för att en gång till se Sam sitta säkert...

3 kommentarer
Mahgs
2007-10-28 12:25:40 » http://dalmatians.se

*nickar instämmande* SKANDAL!


Emelie
2007-10-28 17:10:18

Eftersom jag inte tränat på hela helgen så får de bli imorgon (måndag) och sen onsdag.. kan nog följa med på torsdag med.. har haft grym träningsvärk i helgen, inte kunnat gå i trappor ens.. men nu känns de bättre.. :)

Ne, jag hittade väl inte så mkt kanske.. fanns inte så mkt fint.. När jag väl vill handla så finns ingenting.. och när man inte har pengar så hittar man massa.. :p alltid samma sak.. :)

Ne, nu ska jag traska och se på hockey med emmelie.. :p hon är helt tokig.. :p

kram kram


Hanna
2007-10-28 20:28:45 » http://hyunmee.se

Ja, hur tänker folk egentligen? Om juryn skulle vara mer strategiska och fjäska mer för Sam så skulle de ju bli av med honom för då skulle det inte bli lika intressant att rösta för att ha kvar honom längre. Folket vill ju tycka tvärtemot juryn! Evelina var en av mina favoriter. Om Mattias åker nästa gång ska jag sluta kolla! Pöss




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: