Gammalt och nytt

2007-10-10 10:08:05 » Allmänt

Idag har jag haft utvecklingssamtal på jobbet. Har alltid tyckt att det varit svårt att  prata om sig själv, men denna gången gick det faktiskt bättre. Personlig utveckling kanske ;) Nu är den gamla målsättningen passé och avklarad, och nu tuffar vi på mot målen för nästa möte.

På tal om gammalt...igår skulle jag rita en INP balk från urgamla ritningar och hittade ingenstans dimensioner för denna. Visserligen skulle jag endast göra rivningsritningar så i själva verket kanske det inte hade varit så viktigt att ta reda på. Men i morse när jag kom till jobbet så hade jag fått en uppslagen bok på skrivbordet, tack Gunnar :)

Igår var jag och tränade på Friskis, fick med mig två offer - Emelie och Linn. Körde ett medelpass på 75 minuter *skönt* och passade på att köpa årskort för jympa/gym.

0 kommentarer


« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: