Bowling champion

2007-10-25 19:43:21 » Allmänt
Okey...jag vann inte...men jag var ganska bra ändå; 147 poäng. Han som vann av oss inom företaget hade endast 1 poäng mer än mig. Sen så var ju han som vann totalt sett liiiite mer äverlägsen än så. Träffade en gammal gymnasiekompis under bowlingen, det visade sig att hon jobbar på samma område som oss, kul!


image24
Jag spelar grymt bra :)


Och svar Ja, idag beställde jag tid hos frissan *finally* Det dröjer dock en vecka innan ja kan känna mig snygg igen.

Säsongspremiären av Prison Break var väl hyfsad, fast det känns ändå som att det kommer bli lite av en repris av tidigare säsonger...dvs han måste bryta sig ut Igen. Känns sådär ärligt talat, lite besviken är man allt. Fastän man känner så här just nu så vet jag ändå vem som kommer sitta bänkad framför TV:n nästa måndag.

Har hunnit hem från jobbet nu och ätit en bit mat och upptäckt att det inte alls kommer något avsnitt av Peking Express som jag hade sett fram emot. Istället ska det gå på lördag kl 16:05..vad är det för någon tid! Och nej, jag kollar inte bara på *haha*
1 kommentarer
Magdalena
2007-10-26 09:07:28 » http://dalmatians.se

hihi, anders.. jo men det kan jag faktiskt tänka mig ändå... "manliga anders" ;)*fniss*

Ang söndagen så får vi nog skjuta upp det tyvärr.. det blir så jäkla mycket åkande för mig just nu :( Man hinner inte göra nåt pga att man sitter i bilen jämt o ständigt. måste göra något åt detta!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: