julpynt

2007-11-26 19:50:15 » Allmänt
Jag blev så himla sugen på att börja julpynta när jag läst att Maria redan hade börjat, så det var precis vad jag gjorde igår kväll. Dessvärre skulle jag inte ha avslöjat det på jobbet, för numera går jag under smeknamnet "kärring" *haha* Klart man ska heta kärring när man redan är en CAD-häxa *asg* Men jag tycker att det blev väldigt mysigt, och jag är övertygad om att alla andra bara är avundsjuka *hihi*


image61
Tomtarna Kling och Klang *fniss*


image62
Mina änglar :)


image63
Visst är de söta


image64
Rolig tomte i blomkrukan


3 kommentarer
Fluffet
2007-11-27 07:15:40 » http://fluffet.wordpress.com

vad är det jag ser? tjuvstarta på detta sättet?
Nej enligt tradition julpyntar jag den 23:e! Det du!! Första advent kommer givetvis stjärnor och ljus fram, men inga tomtar innan 23:e!


Maria
2007-11-27 10:06:19 » http://zigmagirl.blogg.se

Näpp, trodde att han skulle bli jätterädd, men han bara skrattar och så tar han den i munnen och dreglar lite på den :)
Söta tomtar du har.. blir jättefint, nu har vi bara granen kvar, och alla julklappar *skönt*


Virre
2007-11-27 20:16:57

Nu finns det i alla fall hopp när jag ser att du har riktiga och fina kompisar spm har förstått det där med NÄR pyntet ska fram!!! Hejar på dig fluffet!! stake och stjärna till advent-JA tomte och gran mycket senare-JA!!!!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: