ja se d snöar

2007-11-14 12:41:36 » Allmänt
Typ alla blogg-inlägg jag läst de senaste dagarna handlar om att det nu har kommit snö i vårt avlånga land, och detta inlägg kommer tyvärr att läggas till denna samling.

Min dag idag började lite annorlunda idag, ja förutom snön då förstås. Men pga snön så fick jag skjuts av Fredrik till jobbet, och det händer aldrig annars. Hujedamej att cykla i detta (o)vädret, min cykel har dessutom supersmala däck eftersom det är en racing hoj...

Hur som helst så skulle Fredrik i morses åka till en kund i stan och lämna en grej. Han kom dock på att han glömt en sak som skulle till kunden...så då tänkte han att han först skulle åka till gubben och lämna det han hade kommit ihåg att ta med, sen skulle han åka till jobbet och hämta resterande saker och åka med dessa till gubben, och det var vid detta sista tillfället som jag skulle få skjuts till jobbet *tjohoo* Och ni som undrar..ja...Fredrik börjar jobba tidigare än mig. Tilläggas till denna historien bör även att min älskling hade envisats med att inte sätta på vinterdäcken, utan han skulle köra med sommardäcken så länge det gick...*suck* Men när han efter första leveransen till gubben knappt kom upp för en mkt svagt lutande "backe" så bestämde han sig för att byta till vinterdäck...och svar ja...allt detta skedde INNAN han skjutsade mig till jobbet. Och jag kom helt i tid!
Ibland är han ganska duktig ändå *hihi*

Hemma så har det gått trögt med julkorten faktiskt, har bara vart skönt att komma hem och gjort ingenting. Tänk att kunna sätta sig i soffan och bara kunna sitta där. Visserligen så passade Fredrik upp på mig ganska (mkt) igår, för att han är sååå söt :) Idag hoppas jag dock komma iväg till Friskis och träna, har inte vart iväg sen i måndags, och igår missade jag världens roligaste pass för att jag inte kunde ta mig till Friskis på egen hand. Att GÅ är ju verkligen INTE roligt! Speciellt inte heller när det är glashalt... Fast idag ser det inte så ljust ut...Emelie jobbar och Fredrik hinner nog inte komma hem från jobbet innan passet har börjat...så det blir väl att traska...*suck*

Igår såg vi på måndagens inspelade avsnitt av Prison Break...och jag blev skitledsen! J***a s**t serie!! (föregående ord kommer jag ha glömt bort till nästa måndag *fniss*) Och nej Virre, jag tänker inte skriva här vad som hände ;p

Ikväll är det åter igen dags för Bonde Söker Fru och veckans dos av skratt och pinsamheter *asg* Undrar vilka gentlemannamässiga kvaliteter vi får se ikväll *hehe*
1 kommentarer
Anonym
2007-11-14 14:22:00

inte tränat sedan i måndags....det är onsdag i dag!!! du har missat en, skriver EN dag!!!! oj oj oj du kommer att falla ner i slapphetens djupa källa!
men tack för att du inte berättar allt för mycket om prison!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: